HTML

Mese habbal

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Linkblog

akkor ez egy hatalmas ugrás.

2008.10.12. 12:40 cukri

úgyis tudtam, hogy ez lesz, hogy majd egyszercsak megunom a blogolást.
aztán meg úgyis mindig újrakezdem. és akkor nem fogjátok tudni, hogy mi történt az elmúlt pár hónapban. nem mintha olvasna engem bárki is.

félek.

félek, hogy megint én leszek az aki pofára esik. de az úgyis mindig én vagyok, szóval kezdhetek rá felkészülni. mert ő annyival szebb és csinosabb és vékonyabb és szebb és csinosabb nálam. és őt szereti. és nem fogja egykönnyen elfelejteni. én meg nem akarom ráeröltetni magam. mert kitudja. lehet, hogy csak egy éjszakára kellek. gyanítom, hogy nem, de mivanha. de nekem nem egy éjszaka kell. nekem sok kell. nekem ő kell.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://windfall.blog.hu/api/trackback/id/tr78709676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lolita. 2008.10.20. 14:46:30

Cukri! : ))
Ne hagyd abba,én olvaslak,
már amikor írsz,
csak kár,hogy keveset : P

Cukri 2008.10.21. 18:51:01

Jaj, hát te is olvasod ?
De örülök neked : )
Nem, nem hagyom abba, csak ritkán írok, mert néha annyira nincs kedvem hozzá :D

nicolettee · http://bnicolettee.blogspot.com/ 2009.03.05. 10:54:28

Mondjuk most hosszú ideje nem jöttem..,majd írj,ha van hozzá kedved : )
süti beállítások módosítása